Orientaciones generales para el diseño de situaciones didácticas en matemáticas a estudiantes sordos : una experiencia desde el PEBBI / Instituto Nacional para Sordos, INSOR ; [documento elaborado por Héctor Alejan dro Márquez Ramírez con la asesoría de Henry Urquina Llanos].

By: Instituto Nacional para Sordos, INSORContributor(s): Márquez Ramírez, Héctor Alejandro | Urquina Llanos, HenryMaterial type: TextTextLanguage: Spanish Series: Documento INSOR ; no. 5Publisher: Bogotá : Instituto Nacional para Sordos, INSOR, 2011Description: 116 páginas ; 24 cmContent type: Media type: Carrier type: ISBN: 9789589888858Subject(s): Educación especial | Educación de sordosDDC classification: 371.912
List(s) this item appears in: licenciatura | Investigaciòn
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Libros Libros Biblioteca Central
GEN 371.912 I59o (Browse shelf) Ej. 1 Available (Sin restricciones) 27373

Incluye bibliografía

Licenciatura en Educación Básica. Educación inclusiva

There are no comments on this title.

to post a comment.