Normal view MARC view ISBD view

Desarrollo de nuevos productos y empresas : Creatividad, innovación y marketing : Cómo generar, desarrollar e introducir con éxito nuevos productos, servicios o empresas / Alejandro Schnarch Kirberg.

By: Schnarch Kirberg [Alejandro.].
Material type: TextTextPublisher: Bogotá : McGraw-Hill, 2009Edition: 5. ed.Description: xviii, 409 páginas : ilustraciones ; 23 cm.ISBN: 9789584103949.Subject(s): Administración de mercadeo | Empresas - aptitud creadora | Industria - innovaciones tecnológicas | Mercadeo | Productos nuevosDDC classification: 658.802
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Copy number Status Date due Barcode
Libros Libros Biblioteca Central
GEN 658.802 S357d (Browse shelf) Ej. 1 Available (Sin restricciones) 22293
Libros Libros Biblioteca Central
GEN 658.802 S357d (Browse shelf) Ej. 2 Available (Sin restricciones) 22294

Ingeniería Industrial

General

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.